Thursday, December 24, 2009

Sedih dan Gembira.

Bila aku tension, disinilah tempat aku meluahkan segalanya. Proposalku ditolak lg. Tension teramat sangat apabila proposalku ditolak mentah-mentah walhal supervisorku memberi cadangan untuk membuat kajian tersebut. Apabila ditolak mentah-mentah aku kena memikirkan tajuk yang baru. Kali ini supervisor juga memberi serba-sedikit apa yang patut aku buat. Tapi aku tidak tahulah kalau yang inipun ditolak.Untuk membuat proposal yang baru..aku juga memerlukan mood kerana mood aku telah hilang apabila proposalku ditolak.Betapa aku telah bertungkus lumus untuk menyiapkannya. Akhirnya kedalam tong sampah jua akhirnya. Tension teramat-amat sehinggakan sekarang aku masih tidak memulakannya walhal sudah hampir 3 minggu peristiwa itu berlalu.. Awal Januari aku kena menyerahkan proposal yang baru..tetapi aku langsung tidak memulakannya. Mujur aku mengambil mod a, kalau mod b mungkin teruk lg nasib aku ini.
Dalam aku berduka, aku gembira juga kerana aku dapat mengambil 4 subjek untuk semester ini. 3 subjek bidang dan 1 subjek pendidikan. Walaupun berat akan kucuba juga. Aku memang bercadang untuk menghabiskan semester ini, tetapi kalau aku tersangkut dengan projek paper aku reda, sekurang-kurangnya aku menghabiskan subjek yang wajib kuambil. Mudah-mudahan aku berjaya untuk menghabiskan semuanya.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online