Wednesday, November 10, 2010

CUTI

Saya suka bila dengar perkataan cuti. Dan saya suka cuti. Bila saya keja, saya payah nak dapat cuti. Itu yang menggembirakan saya kalau saya dapat cuti. Paling seronok bila cuti raya. Tak kira raya Aidilfitri atau Aidiladha, mesti dapat cuti panjang. Itu yang paling bez..Orang lain cuti sekejap tapi aku dapat cuti lama. Time tu lah dapat dok rehat lama-lama kat umh...Raya Aidilfitri dapat gak cuti 2 mggu, kalau raya haji dapat gak cuti 10 ari....Alangkah nikmatnya...Beginilah rasa. Bila rasa penat..kita rasa nak cuti je, tapi nak mintak cuti mmg payah nak approve. Tunggu jelah cuti yang diberi bila operation x berjalan. Nikmatnya kurasakan. Itulah kenikmatan cuti yang kurasakan. Dapat berehat-rehat, meluangkan masa bersama family..

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online