Wednesday, November 3, 2010

SPSS oh SPSS 2

Alhamdulillah, sejak post aku yg bertajuk SPSS oh SPSS, ramai yang meminta bantuanku untuk menganalisis data. Kepada yang telah meminta pertolongan dariku terima kasih kerana menaruh kepercayaan kepadaku untuk menyiapkan analisis data mereka. Tetapi terdapat juga rakan yang tidak menerima balasan dariku. Mungkin kerana aku sibuk sehinggakan aku tidak sempat membuka blog dan emailku. Walau bagaimanapun upah yang dikenakan berpatutan dan alhamdulillah setakat ini kerja disiapkan tepat pada waktunya walaupun menerima data-data kajian agak lambat tetapi akan kucuba siapkan secepat yang mungkin. Bagi memudahkan aku alert, tolong tinggalkan pesanan di RUANG BICARA bagi memudahkan aku membacanya.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online