Wednesday, July 29, 2009

Di sebalik H1N1

Setelah sekian lama penyakit H1N1 menular diseluruh dunia, setelah penyakit ini meragut beberapa nyawa di Malaysia, setelah kebanyakan institusi pendidikan ditutup akhirnya UPSI diumumkan tutup buat sementera. Alhamdulillah moga-moga tidak tersebar dengan banyaknya. Alhamdulillah aku tidak dijangkiti penyakit ini buat waktu ini. Mudah-mudahan dijauhkan. Alhamdulillah test ditunda pada minggu berikutnya. Kenapa alhamdulilah test ditunda??? Sebabnya aku tidak habis studi lagi. X habis studi??? Macam tak percaya tapi itulah hakikatnya. Hanya sekali belek dan membuat latihan tanpa fokus yang penuh. Tidak khatam untuk beberapa kali..Selagi tidak khatam beberapa kali aku masih tidak puas dan aku berasa tidak yakin untuk menjawabnya. Itulah aku. Sementara UPSI ditutup aku mesti siapkan assignmnet2 yang terbengkalai. Aku tidak boleh leka. Nanti ia membawa padah kepada diriku sendiri. Hendaklah menghasikan kerja yang memuaskan hati sendiri. Good Luck Yuhazlina!!! Chaiyok!!!Gambate!!!Ma'a Taufik Binnajah!!!

1 Comment:

  1. nurQaseh said...
    yus,
    jgnla struggle sgt..takut sy..hehe
    papepun gud luk..u can do it!!!

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online