Thursday, August 13, 2009

Kalau aku jadi.....

Pening-pening....Seharian aku mengadap laptop untuk menyiapkan assignmnet matematik(bukan hari ini sahaja sebelum ini telah kucuba baru berjaya menyiapkan 1 soalan). Sehingga kini aku masih tidak dapat menyiapkannya lagi. Kepala jadi buntu, otak sudah tidak dapat berfikir. Kalau assignmnet mengira boleh dikira tahan lagi, tapi apakan daya soalan assignmnet melibatkan computer program. Puas aku kreatifkan diri untuk membuat program tersebut, tapi masih belum berhasil. Kalaulah aku jadi programmer mungkin aku sudah berjaya siapkannya dalam jangka masa terdekat aje. Masalahnya aku ini bukan berminat untuk membuat program-program. Dahulu aku usaha supaya aku tidak perlu untuk mengambil subjek programming. Akhirnya aku kena tempuhi. Kali terakhir aku ambil subjek programming adalah Visual Basic dan yang paling susah aku pernah ambil adalah C++(4-5 tahun yang lalu).Untuk menggunakan Matlab dan Maple, installer sudah tiada sewaktu format laptop. Jadi aku tiada backup. Itulah padahnya .Kenalah aku explore Matematika. Bilalah aku dapat siapkannya... Tarikh assignmnet sudah lewat seminggu, mujur lecturer berhati mulia :-) menangguhkan penghantaran. Adakah minggu ini akan tertunda lagi. Tidak dapat kubayangkan...Selagi tidak berjaya siapkannya aku risau juga..Masih banyak assignmnet lain lagi yang belum disiapkan....Berjayakah aku?????

1 Comment:

  1. nurQaseh said...
    insyaAllah..chaiyok2
    awk kuat semangat..rajin belajar..pasti boleh..
    yakin dengan Allah

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online