Sunday, August 9, 2009

UPSI sudah di buka. Aku semakin sibuk. Cuti tidak seperti cuti kurasakan...Kalau tidak ke pejabat aku ke rumah sewa untuk menyiapkan tugasan-tugasan sepanjang UPSI ditutup. Semakin hari semakin banyak tugasan yang kuterima. Argh...tension kurasakan. Kekangan masa menghimpit diriku...Subjek-subjek kurasakan sukar walaupun hanya 3 subjek sahaja yang ku ambil. Masa banysk kuhabiskan di depan laptop untuk menyiapkan tugasan-tugasan ku.
UKP 5023(Walaupun aku pernah belajar statistik tetapi aku perlu mengingati semula apa yang telah aku pelajari sebelum ni. R LANGUAGE sesuatu yang baru bagiku....
TMP 6053 (Banyak aku pelajari tentang isu-isu matematik dan kurikulum matematik membuatkan aku perlu tahu tentang itu, walaupun aku tidak pernah mengambl tahu tentang isu-isu terkini.
TMK 6073 (Banyak melibatkan pengiraan. walaupun pengiraan sebati denganku tetapi aku banyak mempelajari benda-benda baru, aku perlu membuat banyak latihan untuk subjek ini. Mathematica juga baru bagiku walaupun sebelum ini pernah kuguna Matlab tetapi ia amat berbeza..
PROJEK MODE A (Aku perlu siapkan proposal kerana aku perlu membentangkannya pada bulan 12 nanti)

Semua penting bagiku..Tidak ada yang terkecuali. Tiada istilah main-main lagi. Usaha tangga Kejayaan. Hanya ini yang dapat kucoretkan di entri ini..Kekangan Masa menyebabkan aku jarang mengisi ruang ini.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online