Monday, September 21, 2009

Aidilfitri yang Meriah

Aidilfitri pada tahun ini boleh dikatakan meriah. Semua ahli keluargaku dapat beraya bersama-sama. Aku walaupun sibuk dengan pelbagai urusan(macam YB pula kurasakan).tetap menyambutnya dengan meriah. Dapat juga aku membahagikan masa dengan sebaiknya, walaupun terasa penat kugagahkan jua. Aidilfitri tahun ini, mungkin tidak sama dengan tahun-tahun sebelumnya. Tahun lepas aku dan adikku sahaja yang berada dirumah, yang lain semua beraya di rumah mertua. Tahun ini tidak terasa kekurangan. Seperti waktu kecil dapat beraya bersama-sama. Cuma menambah ahli bilangan keluarga sahaja. Dapat juga famil ku abadikannya dalam beberapa keping gambar untuk menjadi tatapan kami sekeluarga. Beraya bersama rakan taulan juga merupakan satu kewajipan. Aidilfitri tahun ini pelbagai peristiwa berlaku. Mungkin ini dugaan buat kami. Kereta terkunci dari dalam, cermin kereta abedin pecah sewaktu pulang dari beraya dan macam-macam lagi yang berlaku. Ini mungkin pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Hanya sempat ini yang kucoretkan sepanjang Aidilfitri ini…

5 Comments:

  1. MOHD KHAIRUL REZWAN NASIR said...
    mane gambar aku kt umah ko 2..
    yuhazlina said...
    ada je nak ke?? yg ini hanya letak gambar family. tak berkesempatan nak melayan blog lagi.terlalu bz.mggu depan dah final.doakan kejayaan saya.hihihi.
    حسن دان عزتال فضله said...
    Salam Aidilfitri, Maaf zahir & batin.
    nurQaseh said...
    yus nmpk slim je..hehe
    yuhazlina said...
    Memang r nampak slim apabila di keliling dengan org-org yang besar

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online