Sunday, September 6, 2009

Apa Dah Jadi 2

Bulan Ramadhan tahun ini, banyak dugaan yang menimpa. Tidak sampai seminggu sesuatu terjadi pada diriku, berlaku pula dugaan lain. Semalam, aku mengalami sakit perut(cirit-biritlah namanya) Berulang kali juga, aku ke tandas. Sehinggakan lemah juga badan ini. Mungkin aku salah makan kerana pada masa itu, banyak juadah yang di beli terhidang di atas meja. X silap perkiraanku, setakat ini, hanya 2 kali sahaja aku membeli. Itupun sekadar kuih muih. Nampaknya selepas ini, aku tidak membeli lagilah di bazar bagi mengelakkan kejadian yang sama berulang. Aku gagahkan diri untuk pergi ke kelas kerana kelas hari itu, aku berazam untuk bercakap pada seminar kali ini. Seminar yang lepas aku tidak berani untuk mengeluarkan pendapat sendiri. Jadi aku kena kena yakinkan diri, kerana sebahagian % dimasukkan dalm final exam. Petang terasa lambat berlalu. (Macam 1st pose lak). Badan sudah terasa longlai. Petang aku pulang ke rumah abang keran berjanji untuk membuat kuih. Laratkah aku???Di rumah abang, aku serahkan pada akak ipar untuk juadah berbua posa. Selepas berbuka posa, tenagapun masih ada walaupun kepenatan, aku akhirnya buat juga kuih tersebut.

2 Comments:

  1. nurQaseh said...
    sabar2..
    dugaan bulan ramadhan tu..
    bila awk nk blk cni..cpt la blk..hehe
    yuhazlina said...
    Baru 2 hari saya balik???Dah rindu ke? Hihihi. Belum seminggu lagi.

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online