Monday, October 12, 2009

Apa Patut Aku Buat

Selepas exam semalam, kurasakan fikiranku kosong. Tidak tahu apa yang patut ku buat. Menghabiskan masa dengan sewenang-wenangnya tanpa diisi dengan perkara-perkara yang berfaedah. Menonton cerita, berym, berfs, berfc, berblog dan macam-macam lagi sehinggakan aku tidak tahu apa patut aku buat lagi walhal aku masih tinggal 1 paper untuk sem ini. Mungkinkah aku perlu beristirehat selepas apa yang berlaku padaku sebelum ini. Tapi untukberapa lama?? Aku perlu mencari mood untuk studi supaya aku tidak rasa kecewa seperti paper yang lepas walhal aku sudah prepare lebih awal. Aku perlukan tajamkan minda kuatkan ingatan untuk subjek ini. Aku tidak tahu bagaimana aku hendak memulakannya. Apa patut aku buat? Membiarkan masa berlalu begitu sahaja. Tidak!!!Tapi bagaimana harus aku lakukan???Mood datanglah dan masuklah ke dalam diriku ini.

1 Comment:

  1. nurQaseh said...
    em ssh jgak nak cr mood ni..hehe..
    kne la cr inisiatif cpt2 yus agar mood tu dtg..
    chaiyok2!!!

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online