Monday, October 5, 2009

Apa Yang Penting???

Selesai sudah assignment-assignment yang perlu dihantar. Lega rasanya. Semester ini sungguh mencabar kurasakan. Hendakku katakan buat kerja last minute tidak juga. Tapi entahlah. Sehinggakan tidak tido malam dibuatnya. Sudah lama aku tidak buat kerja gila ini. Mudah-mudahan assignmnet itu diterima dan subjek itu memperoleh gred yang baik. Risau juga dibuatnya kerana subjek itu masih samar-samar kurasakan kalau hendak dibandingkan dengan subjek yang lain. Berserah sahajalah. Hanya berusaha dan bertawakal. Sekarang kerjaku hanya untuk studi final exam. Malas aku fikirkan pasal assignment-assignment itu yang pasti aku mahu score untuk final. Asiggnment walaupun kurang bermutu sudah tidak boleh diperbaiki semula. Yang dah lepas biarkan berlaku, yang penting sekarang merancang untuk masa akan datang, iaitu studi untuk final. "Study Hard n Study Smart" Tapi aku tidak boleh guna prinsip itu, aku hanya menggunakan study hard sahaja kerna aku x reti untuk studi smart. Moga- Moga aku berjaya untuk kali ini juga. Amin...

1 Comment:

  1. nurQaseh said...
    apa yg penting??sumenya pnting dlm khidupan kita..
    sm2 kita berusaha utk fnal ni..
    u can do it!!
    doakan sy juga..

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online