Friday, February 12, 2010

Hati Berdebar-Debar..

Kesuntukan masa membuatkanku hampir-hampir lelah dengan segala-galanya.Sentiasa dihimpit dengan tugas2 ku sendiri. Masa bergerak dan semester akan ke penghujungnya. Ini memerlukan kekuatan fizikal dan mental. Mahu menyiapkan dengan kadar segera tugasan-tugasan yang diberikan. Segalanya berada didlm lptp kesyganku ini. Segalanya kusimpankan disini. Sedang aku sibuk menyiapkan segala proposal, asemen Selasa lalu tiba-tiba lptp tidak boleh dibuka. Walaupun ku tekan button start beberapa kali, masih tidak dapat di hidupkan...hanya gelap di skrin lptpku. Aku terpana walhal mlm nnti aku perlu emailkan asemen kepada lecturer dan keesknya aku perlu menhntr draf proposlku. Aku rasakan dunia ini bagaikan terhenti. Segala penat lelahku sia-sia kurasakan.Hampir down kurasakan. Biarlh aku seorang yang merasainya. Aku menelefon abg,ma dan orang tersyg untuk meluahkan segalanya. Perit kurasakan. Aku hntr ke kedai untuk mengetahui mslh lptpku. Aku pergi ke sebuah kedai tetapi pd hr khms br dia blh beritahu pa mslh lptp walhal, aku teramat-amt mmerlukan lptpku. Aku menelofon abgku sekali lg sehinggakan mnyuruh dia cr kwnnya untuk mmperbaiki lptpku. Disarankan supaya mghntr ke satu kedai.Jadi aku mghntrnya. Ptg aku dapt pggln dr kedai myrh aku kesana.Dia menyatakan mslh LCD kerana apabila dismbgkan di komp lain dpt lihat skrin ku di komp lain. Aku bersyukur kerana aku tidak perlu formt lptp ku. Kerana segala kusimpan khzanah2 ku didalm C. Hatiku riang walaupun kadang kala aku berdebar-debar jika lptp ku terjadi lg begitu. Walaupun tidak rasa brdebar-2 seperti sblm tu telah kusimpakn segalanya dlm external hardisk. Sekarang aku perlu berjaga-jaga dengan lptp ku ini..Bila2 masa boleh terjadi seperti itu lg..Cuma skrg aku tidak blh psg lama kerana mesti ada somethg wrong yg akn berlaku..hatiku sentiasa berdebar-debar andai tiba2 lptp tidak blh dipsg lgsg bila terjd seperti sblmnya...Dugaan yg perlu kutempuhi sebelum mghbskan pengjian dui UPC ini

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online