Tuesday, June 29, 2010

Gila...

Sudah lama aku tak mengupdate blog ni. Sejak aku digelar keja ful time, masa amat-amat terbatas, walhal sebenarnya kadang kala tidaklah sesibuk mana. Mungkin disebabkan aku ke hulu ke hilir, kesana dan kemari menyebabkan aku penat untuk mendpt idea menulis blog ini. Sejak aku bekerja ni, aku sudah jadi gila kerja dan gila duit...Ohh..tidak kusangka begitu rupanya diriku.. Oh..tidak...

Aku gila kerja sebab aku mau mengumpul duit. X kan aku mau mintak dengan family aku lg.
Aku kumpul duit sebab aku mau kawen. X kan familyku mau support aku sepenuhnya.
Aku kumpul duit sebab aku mau beli keta. X kan familyku mau byr bulan2....

Itulah sebab aku jadi gila kerana duit... Kawen?? Pejam celik pejam celik masa berlalu begitu pantas...Duit masih tidak mencukupi...Kalau boleh aku mau lah wt meriah ckit walaupun simple...Boleh ke?? Mintak2 anganku jadi kenyataan. Bila bab keta lak. Aku pening memikirkannya. Ada yg suh beli keta ini, keta itu..tp aku x tau nk beli keta yg mana... Kalau ikut kehendak memang tinggi, tp ikut kemampuan owh..x tau nk ckplh.. Sejak bila kehendak aku tinggi aku pun x tau nk ckp..selalunya aku ni x lh demand sgt. Kalau boleh jnji ada je. Tak kisah mana-mana jnji ada. Itulah sebab aku jd gila. Jgn aku wt keja gila dhlh..

4 Comments:

  1. Insyirah said...
    huhu kesian kwn ku yg sorang ni..
    sy rs kan sjak2 sy knl yus sy dh brubah jd mcm yus..dh x demand sgt..semuanya bersederhana je..majlis kawin sy nanti pun sy bayangkan yg biasa2 je..x mcm dulu la..

    em tp sy kompius ni..yus dh brjangkit dgn prangai sy yg dulu ke??? huhu..sory la ye..sy bw perangai x elok kat yus..

    papepun islam menyarankan umatnya bersederhana..=)
    cik gha said...
    hahaha...kyus berjangkit ngn sy..high demand...suke..suke..
    yuhazlina said...
    itulh sejak dok dgn korang ni tiba2 jadi demand....habislh pasni....mintak2 x berpnjgn ..jap jelh hendknya....mintak dijauhkan...
    Insyirah said...
    ala kitorang punya demand xdela truk sgt..hehe

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online