Wednesday, May 9, 2012

First Anniversary....

Hampir 10hari first anniversaryku telah berlalu. Tiada tempat yang menarik dan tiada makanan yang sedap-sedapku nikmati. Hanya ucapan dan suami berada disampingku. Itupun sangat berharga bagiku. Apapun, aku masih tidak boleh makan makanan yang sedap-sedap. Aku masih alahan dengannya. Nak makan tapi tekak tak mahu. Apakan daya. Hampir 2 bulan aku tak menikmati kesedapan makanan. Tiada tempat menarik bagiku, padahal banyak yang telah diplanning bersama suamiku. Alamatnya postpone pada tahun hadapan. Sebab apa??Aku telah dinasihatkan oleh doktor, supaya tidak boleh lasak, tidak boleh banyak bergerak, takut berlaku bleeding sebab uriku masih lagi dibawah dari bayiku. Penjagaan kesihatanku begitu bermakna buat aku dan suamiku, tambahan pula ini adalah anak pertama kami. Perlu menjaga dengan rapi. Ikut sahaja nasihat doktor. Anniversary bila-bilapun boleh di sambut. Zuriat yang ku kandung ini perlu di jaga dengan rapi. Itulah hadiah yang paling amat berharga buat aku dengan suamiku....Apapun semua dipostpone pada tahun depan. Nampknya 2 kali gandalah sambutannya nih...

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    congrats Yus!!!! =)
    smoga yus n baby sihat2 slalu..
    -nor

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online