Saturday, March 6, 2010

Berilah aku kekuatan.....

Penat, lelah, resah, gelisah, pening, moody semuanya terkumpul menjadi satu. 2-3 minggu ni segalanya kurasakan perasaan itu. Tidak pernah aku alami sebelum ini. Ini mungkin pengalaman pertama dan terakhirku..Tidak sabar untuk aku mengakhiri. Sedang aku mencari idea untuk menulis di blog ini kurasakan fikiranku begitu kosong sekali. Puas aku mencari mood untuk menyelesaikan segala tugasanku, Tetapi mood belajar masih tidak hadir. Mengapa terjadi dengan diriku ini.Ya Allah berilah aku kekutan untuk aku menempuhinya..Hanya untuk beberapa ketika je lagi. Setelah seminggu - 2 minggu aku berhempas pulas menyiapkannya sehinggakan masa tidoku tak menentu hanya mengadap tugasan-tugasan itu, kumerasakan fikiran ku bercelaru dengan segala benda yang berada di kepala. Otakku kadang kala tidak dapat berfungsi kurasakan. Badanku yang penuh dengan kafein disebabkan aku mahu berjaga malam, lemah juga kurasakan. Ya Allah, tolonglah hamba-Mu ini. Supaaya dapat menempuhinya dengan sebaik-baiknya. berilah aku kekuatan untuk aku menghadapi segalanya..

1 Comment:

  1. Insyirah said...
    sabarla yus..
    saya setia di sisi menemani..hehe

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online