Saturday, March 27, 2010

Pecah Rekod

Alhamdulillah segalanya sudah selesai. Asemen dan segala tugasan telah dihantar. Aku rasa lega sekarang. Selama dua minggu aku hanya berkurung di dalam bilik bagi menyiapkan segala tugasan. Aku juga 2 kali merasai tidak tido malam untuk menyiapkan segala-galanya. Pecah rekod juga, sampaikn aku tidak tido malam. Tidak pernah ku buat sebelum ini, cuma pernah sekali di uitm semasa final exam. Selama ini walaupun aku banyak kerja tetapi tidaklah sampai tidak tido malam. Gara-gara mengambil 4 subjek dan membentang proposal inilah yang aku perlu kutempuhi. Inilah pengalamanku diupsi. Aku bukanlh jenis yang membuat kerja last minute, cuma sifatku yang sering tidak pernah berasa puas terhadap segala tugasannay sehinggakan menyebabkan seringkali ada pembaikan membuatkan kerja2 ku yang lain tertangguh. Asalkn kerja ku siap sudah memadai. Biar aku merasai sekarang mungkin selepas ini aku tidak merasainya lg. Mungkin inilah pengalaman berharga ku diUPSI selain kawan-kawan yang memhami diriku.

Kini tumpuanku hanya untuk final exam dan projek terakhir. Bagiku final exam tidak membebankan kerana aku hanya perlu mengambil 2 subjek sahaja drpd 4 subjek. Mudah-mudhan segalanya berjalan lancar...

2 Comments:

  1. Insyirah said...
    nasib bek ada rumet yg memahami..anak sape la tu..hehe
    yuhazlina said...
    2 lah...sampai sggup tido kt luar tu....thank's yer...

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online