Wednesday, May 26, 2010

Bosan.....

Tiba-tiba aku rasa sangat bosan. Tapi aku x tau kenapa?? Walaupun setiap hari aku bekerja, setiap hari aku merenung jam di tangan. Bilalah mau pulang. Sepanjang masa kurasakan amat bosan sekali. Masa yang berlalu tidak dapat menghilangkan rasa bosan dalam diriku. Kalau aku duduk di rumahpun x tau gak apalah yang nak dibuat. Mesti bosan gak?? Apalah kena dengan aku ni. Adakah life aku tidak sehappy org lain. Runsing bila memikirkannya. Kadang kala kurasakan hidup ini kosong. Kenapa yer??? Masa cepatlah berlalu semoga kebosananku ini hilang bersama dengan masa-masa yang telah berlalu. Bangkit dan bangunlah supaya dapat hidup dengan gembira dan hilangkan rasa kebosanan yang melanda diri ini...

1 Comment:

  1. Insyirah said...
    owh bosan ke..sy yg duk umah sorang2 tiap2 hari ni lg bosan tau..=) at least yus ada gak org di sekeliling..hehe..

    xpe2..nt kita hilangkan rs bosan ble blk kg nt...hoooreeyyy...=p

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online