Friday, December 10, 2010

Hujung Minggu

Esok dah hari sabtu....alamatnya hujung minggu nih aku duduk umh je..X kemana-mana. Terperap dirumah 2 ari..Tapi ingatkan aku boleh rest kat umah. Tapi x jugak...Setelah hampir sebulan aku tak duduk umh sepanjang hujung minggu. Banyak kerja yg aku perlu buat...Nak kata aku berjalan tiap2 minggu x jugak...2 minggu kebelakangan nih je aku berjalan...Lupa lak sebelum tuh 2 minggu aku balik kg menyambut hari raya haji kononnya. Jadi sebulan aku x dak kt umh pada hujung minggu. Konklusinya, banyaklah perkara yang aku perlu buat....Belakang umh kurasakan seperti belukar dh rasanya...Huhuhu...Wah byk betul kerja aku nih....menebas lalang2 di belakang dan didepan rumah, menyapu sawang2 di siling rumah, dan banyak lagilah perkara yang aku perlu buat...memang pas wat kerja2 nih, x igt dunialah aku..Jgn aku tido sampai ke petang sudah....Mudah2 an esok hari cerah supaya aku dapat memulakan operasi mengemas rumah yg x seperti umh dh kurasakan.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online