Wednesday, February 2, 2011

Pasti Boleh

Pagi tadi aku down giler, bila dengar abang aku tak jadi nak balik. Mujur aku tak dak kelas, hari ni pun malas aku nak buat keja, biarpun keja berlambak-lambak, tapi disebabkan aura cuti, jadi aku malas nak buat keja, pastuh bila dengar abang aku kata tak jadi nak balik, lagilah malas aku nak buat keja. Perasaan bercampur baur. Kepada abangku, memang aku merajukpun tadi..Ha3..cuma aku tak mengaku je. (Tak malu betul, dah besar2 nak merajuk lg). Selagi aku belum kawen, aku kecik lagi ok. Terus aku tepon umh, kata nak drive sendiri, tapi aku tak berani nak cakap dengan abh, so aku cakap dengan ma je. Dapat dengan tunangku, sanggup nak tunjuk jalan dari seremban ke karak. Aku kata dari sampai karak baik hntr ke rumah terus. Hu3. Jadi, esok aku kena drive sorang2 dari seremban ke Uj. Biarpun aku tak tau jalan. Aku kena cuba. Bila lagikan. Sesat pun sesatlah, tapi mintak2 lah x sesat. Semoga Allah permudahkan perjalanan aku esok. Apa2pun aku pasti boleh untuk menempuh hari esok. Moga aku selamat sampai ke kg halaman esok.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online