Friday, February 18, 2011

Faham!!!! Faham Miss....

Wah entri kali ni, aku nak cite pasal student akulah pulak. Tak pernah lak aku cite pasal student aku. Dah nak sebulan aku keja kat sini. Kena lak ngajor math, budak-budak sem 1. So, x banyaklah peel sangat sebab budak-budak lagikan. Tapi itulah aku terpaksalah expres rakyat sebab banyak sangat dorang tertinggal silibus. Salah aku ke???Dah sebulan student masuk, subjek x diajar lagi. Pastuh kesannya kat akulah, kena ajor dgn cepat. Faham ke budaknya. Nasiblah dorang. Apapun aku cuba untuk memahamkan dorang. Kena ngjor 3 group and overall student 90++. Aku bab mengajor nih memang seronok, memang minat aku dari dulu. Tapi aku x taulah pulak kalau aku ngajor syok sendiri ke apa?? Setiap kali aku ngajor mesti aku tanya faham ke tak..Semua cakap faham. Faham!!! Faham miss.. Siap aku suh dorang buat kat depan lagi, x kira time turotial ataupun lecturer. So, bila buat kat depan semua betul lak tuh. Pelik aku. Tapi bila time quiz....fuh memnag mengecewakan. Sebab apa?? Sebab tak dapat menepati piawai aku...Faham ke tak dorang nih bila aku ajor. Confius aku. Nak kata bagi soalan susah, biasa2 je, format dia, standard final. Simple je...tapi nak buat macam mana. Apa inisiatif aku yer pas nih. Nak kata x bagi latihan semua aku bagi. Pening aku. Nak pergi kat setiap student, manalah aku sempat. Aduih... macam mana nih. Pening2...Aku kalau nak, and kalau boleh, semua nak lepas. Mudah2 an dorang berjaya subjek yang aku ajor nih.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online