Tuesday, February 1, 2011

Berat Oh Berat

Wah....sejak tahun baru 2011 azam aku x nak makan nasi. Boleh percaya ke??Ini gara-gara nak kurus punya pasal. Kononnya nak jadi pengantin yang cantik di hari yang bersejarah. Tapi setakat 2 minggu je aku tak sentuh nasi. Tahan jugak aku nih. Pastuh aku makan nasi semula, sebab apa??Sebab aku dok umh orang. Tiap2 pagi dibelikan nasi lemak, kemudian tghari mkn dengan kawa-kawan sekerja, dan petang mkn nasi lg. Tak kan aku nak jadi katak di bawah tempurung, so kena joint sekalilah. Untuk merapatkan talian silaturrahim. Jadi, 3 kali aku makan nasi. Alamak habislah diet aku. Tapi bila aku diet, aku tak boleh rasanya sebab aku kena mengajar. Tak ke pengsan aku nnti. Dahlah banyak jam aku kena ngajar. Jadi sekarang stail aku, tgahri pasti kena mkn dengan kadar yang sedikit. Yang aku happynya bila, aku dh x diet nih, berat aku still dh x naik, makin turun ada. 4 kg aku turun. Bahagia aku rasa... Sekarang misi aku lagi 4 kilo. 4 kilo untuk turun bukan untuk naik, okey. Mungkin disebabkan aku tension jadi berat aku menurun. Apapun aku happy sebab berat aku dah turun.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online