Tuesday, March 1, 2011

Aku Serabut...

Hari ni dah masuk bulan3, nmpknya lagi dua bulan aku akan bertukar status. Apa perasaan aku yer..Apapun aku semakin serabut, memikirkan banyak benda..Dengan bahagian pengurusan, pentadbiran, students, dan segala macam lagilah. Bahagian pengurusan dan pentadbiran banyak yang nak disettlekannya, macam-macam lak yang suruh dibuatnya. Students pulak dengan bermacam-macam karenahnya pulak. Hal2 perkahwinan aku lagi. Yang ini laginya sekali saja dibuatnya. Banyak lagi yang tak disetlekannya. Adoila..Manalah berat aku tak turun memikirkan itu je..(perasan kurus)...Makin ari makin tension, aku dibuatnya. Kenapalah jadi macam ni. Semakin dekat dengan hari bahagia, sepatutnya aku happy, tapi memikirkan banyak kerja yang menimbun-nimbun perasaanku bercampur baur. Bila selesaikan satu persatu, kerja lain pulak yang datang. Macam-macam hal lagilah. Macam mana aku nak bercuti dengan tenang nanti. (padahal cuti tak apply lagi). Entah dapat bape lamalah aku cuti nih. Apa-apapun aku semakin serabut sekarang memikirkan banyak benda. Nak makan orang pun ada..Hu3.

3 Comments:

  1. azlanlin said...
    Selamat hadapi alam kerja dan alam rumah bertangga..
    Insyirah said...
    beznya yus amek mod A dh dpt keje..
    ala rilek la yus..sume org yg nk kawin alami pengalaman yg sm mcm yus..serabut dan mcm2 menda nk kena setel..jgn serabut2 ye..peace..
    cik gha said...
    sila berTENANG ye yuhazlina. bese la tu serabut. nnt bl dh xserabut, mule la rindu saat2 serabut nih...heee~

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online