Friday, March 9, 2012

Permulaan Baru

Wow...dh lama aku tak menjengah blog ni... Tahun sudah menginjak ke angka yang baru, aku pula, masih tak mencoret apa-apa di ruangan ini. Nampak sangat aku kesibukan masa sehingga aku tak berkesempatan menjengah di dalam blog ini. Kalau dahulu, pantang ada benda yang baru, mesti hendak ditulisnya. Apapun Selamat Tahun Baru, walaupun hampir 3 bulan lebih sudah berlalu. Pelbagai peristiwa yang berlaku sepanjang aku menyepikan diri di blog ini. Kesuntukan masa kekangan yang paling besar buatku. Moga-moga permulaan ini membuatkan aku kembali aktif dalam penulisan blog hidupku ini. Mencuba mencari masa untuk berkongsi cerita. Yang pasti aku tidak seperti dulu, yang sentiasa mengupdate blog. Berbeza dengan sekarang. Mungkin juga disebabkan umurku yang semakin meningkat.Banyak kisah dan cerita yang aku ingin titipkan disini. Tetapi untuk mencari idea-idea dan mood menulis ini begitu sukar buatku. Kadangkala ia datang dengan sendiri, kadangkala ia dipaksa /di kerah oleh mindaku. Apa-apapun akan ku cuba untuk berkongsi kisah supaya ia dapat dikongsi oleh anak-anakku nanti.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online