Friday, October 14, 2011

Bertemu dan Berpisah

BERTEMU DAN BERPISAH

ADAT MANUSIA BIASA

HILANG DI MATA TAPI

DI HATI TIDAK LUPA

BERDOALAH KITA

AGAR AMAN DAN SENTOSA

SEMOGA KELAK KITA BERTEMU DILAIN MASA


Bait-bait lagu ini bila dihayati betul2 memberi kesan kapada sesiapa yang menghayatinya. Begitulah juga dengan aku. Akhirnya aku membuat keputusan untuk berpindah bila memikirkan baik dengan buruk. Walaupun sukar untuk membuat keputusan, akhirnya keputusan itu jugak yang kupilih. Aku meminta pandangan semua pihak…suamiku, ibu bapaku..mak mertua ku sendiri…Mungkin hidup ini memerlukan pengorbanan..tapi sampai bila???Aku tak tahu jawapannya. Adakah aku dan suamiku sanggup bersabar keberadaan jauh kami…Mudah2an semuanya dilindungi oleh Allah Subhana wa taala.

Kepada pelajar2 ku , saya minta maaf perginya saya tanpa pesan….terus pergi tanpa ucapan ataupun pertemuan. Apapun semoga berjaya wahai anak didikku..sehingga ke akhir hayat..Setiap pertemuan berakhir dengan perpisahan. Begitulah juga dengan kita. Cuma perpisahan seperti ini, kita tak jangkakan. Moga-moga kita akan ke temu lagi..Terima kasih atas segalanya...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online