Tuesday, January 11, 2011

SERIKKAH??

Fuh lega rasanya dah selesai keja...Sekarang balik umah tggu masa untuk tido..Kenapa aku lega?? Macam dah serik je....Jangan marah yer cik Jiha. Kalau u kena marah, marah i balik yer balik nanti. Salah aku juga melengah-lengahkan keja. Aku ingat macam wat SPSS je kejanya, tapi nih ambik masa berhari-hari. Tapi nak buat macam mana bila dah balik kampung bermacam-macam benda aku kena buat. Nak buat itulah nak buat inilah. Last-last dh nak sampai submit baruu aku gelabah nak buat. Bayangkanlah ada 7 rakaman nak siapkan dalam masa 3 ari... Semuanya around 20-40 minit....Ha..nak dengar satu-satu, satu hal, dahlah telinga aku expired. HU3....Aku dah jadi feedup, nak termuntah pun ada..Telingapun dah panas, mujur tak cair je..tut..tut...Maklumlah earphone sentiasa ditelinga. Dok mgdap benda nih 24 jam selama empat hari. Bayangkanlah. Macam mana rasanya. Terngiang-ngiang lagi dengar suara-suara ni.Tido pun hanya 2 -3 jam asik dok memikir benda tu, nak mengadap menda tu....Akhirnya aku berjaya siapkan biarpun aku tak pasti dapat memuaskan hati semua pihak ke tak sebab aku tak sempat nak menyemak beberapa kali. Apapun aku rasa macam dah serik. Kalau SPSS x dak serik sangat sebab aku hanya masukkan data. Yang ini nak dgr, nak salin n nak taip semula. Adoila. Kalaulah yg dirakam tu suara aku yang jaring dan lantang ni tak pe. Tapi ni lah kalau ramai sangt suara emas...Hu3. Apa-apapun aku berjaya siapkan akhirnya.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online