Tuesday, January 4, 2011

Tahun Baru???

Wah sejak tahun baru nih, banyak pulak aku nak conteng-conteng kat blog nih.Padahal banyak yang x sempat aku nak post sepanjang aku cuti lama kat kampung ni. Walaupun dah beberapa hari berlalu 01012011, tapi aku nak jugak tulis tentang azam baru aku nih.

Setiap tahun baru, setiap orang mesti ada azam baru…begitu juga aku..azam dulu???Entahlah tercapai ke tak, sebab aku pun dah lupa…Mungkin ada yang tercapai dan mungkin jugak tidak. Apapun aku telah berjaya menamatkan pengajian aku diperingkat Master, Cuma tinggal untuk konvokesyen. Apa azam aku yer tahun ni?? Banyak tak terkata rasanya. sSkit jelah yang aku tulis kat sini, nnti org cakap azam je lebih tapi tak tercapaipun...

1. Jadi anak yang solehah
2. Jadi isteri yang solehah(ehem..ehem, tahun yang bertukar status nampak)
3. Memperoleh kerja yang lebih baik
4. Menyimpan sebanyak mungkin.(Boleh ke??)kalau dulu boleh, xkan sekarang x boleh.
5. Membayar PTPTN sebanyak mungkin (malas nak berhutang lama)
6. Turunkan berat badan ~~50kg (ahaks ..ahaks...mampu ke aku)

Itulah azam aku yang utama rasanya. Yang ingin aku lakukan sepanjang tahun ni

2 Comments:

  1. cik gha said...
    azam yg last tu...hurmmmmmmmm. lebih ringan dr sy nampak...kekeke
    yuhazlina said...
    mstilah mau kelihatan ramping dan mempesonakan....huahuahua

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online